MENU

UNIT PERHUBUNGAN AWAM DAN KOMUNIKASI KORPORAT

PERKHIDMATAN PELANGGAN

Mengamalkan sikap ingin membantu Memberikan keutamaan kepada golongan OKU, warga emas, dan ibu mengandung.

Memberikan layanan mesra kepada pelanggan Menyediakan ruang menunggu yang selesa.

Memberikan layanan segera dengan memastikan tempoh menunggu yang singkat.

Memberikan maklumat yang tepat dan jelas kepada pelanggan.

PENGURUSAN ADUAN

Memberi layanan mesra, cepat, cekap dan berkesan kepada semua pelanggan di Kaunter Aduan.

Menerima pelbagai jenis aduan awam melalui saluran komunikasi yang disediakan.

Memberi respon dan surat akuan penerimaan aduan dalam temph 24 jam.

Menyampaikan aduan yang diterima kepada jabatan yang berkaitan pada hari yang sama untuk diambil perhatian dan tindakan.

Memastikan semua maklumat dan aduan yang diterima daripada pelanggan akan diberi jawapan dan maklumbalas tindakan yang diambil dalam tempoh 15 hari bekerja.